12 Nisan 2010

Nefis Dürüm Dilimleri /Tortilla-Wraps


Türk marketinden almis oldugum dürüm ekmeginden iki cesit ic hazirlayarak kanepeler yaptim..
(I)
Ic malzemesi :
( 1 dürüm ekmegi icin)
2 dilim islanmis ekmek ici
4-5 iri ceviz (dövülmüs)
2 sarimsak (dövülmüs)
2 yemek kasigi zeytinyag
2 yemek kasigi yogurt
1 cay kasigi biber salcasi
1 cay kasigi domates salcasi
1 cay kasigi kirmizi pul biber
Dürüm ekmeklerinizi yagsiz tavada hafif isitin sonra bu malzemeleri karistirip üzerlerine sürün rulo yapin..Ruloyu strec folyoya sarip bir iki saat buz dolabinda bekletip istediginiz kalinlikta dilimler halinde kesin.
(II)
Ic malzemesi:
Labne peyniri ( frischkäse)
Yesil taze sogan
Havuc (rendelenmis, hafif kavrulmus)
karabiber
Ne kadar dürüm yapmak istiyorsaniz ona göre ic malzemesinin miktarini ayarlayabilirsiniz..Ikinci cesit ic icin ne ile yapsam diye düsünürken söyle dolabi acip baktim.. Labne peyniri ,yesil sogan ve havuc varmis..Bunlarin karisimindan ic hazirlamak aklima geldi..Yesil soganlari ince ince dogradim labne peynirin icine karistirdim.Havuclari rendeleyip hafif yumusamasi icin tencerede cok az kavurdum..Havuclarida labnenin icine ilave ettim, karabiberi serpip karistirdiktan sonra dürüm ekmeginin üzerine sürdüm ..

10 yorum:

  1. Bunlar da cok güzelll.. Degisik bir fikir, sagol bizimle paylastigin icin canim benim... Ilk firsatta ben de deneyecegim... (Peki, dürüm yaptiktan sonra 5-10 dakika sicak firina atsak ta olur mu acaba, yoksa pideler kurur mu?)

    YanıtlaSil
  2. Awesome yummy wraps.... Very tempting... & Bright..... They look perfect with the make & texture.... too...

    Ash....
    (http://asha-oceanichope.blogspot.com/)

    YanıtlaSil
  3. dEĞİŞİK BİR TARİF OLMUŞ.ELLERE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  4. wow che delizia! mmmmmmmmmmmm.........

    YanıtlaSil
  5. goruntusu kadar tadi da guzeldir eline saglik

    YanıtlaSil
  6. Cok tesekkür ediyorum aciklaman icin canim... Persembe günü dogumgünüm, ailem icin söyle, yorulmadan kolay bir aksam sofrasi hazirlamak istiyorum... Bunlar cok iyi olacak.... Sagolasin... Sevgilerimle, iyi aksamlar...

    YanıtlaSil
  7. COK GUZEL GORUNUYOR SUNUM HARIKA
    ELINIZE SAGLIK
    SEVGILER

    YanıtlaSil
  8. COK GUZEL GORUNUYOR SUNUM HARIKA
    ELINIZE SAGLIK
    SEVGILER

    YanıtlaSil