19 Mart 2014

Bulgur ve Nohutlu Yoğurt Corbası




Malzemeler:

Haslanmis nohut ( konserve ya da evde haslanmis)
Haslanmis pilavlik bulgur
Yogurt
Un
Tuz
biraz su

Üzeri icin:
Sivi yag
Kirmizi toz biber
Pul biber
Nane
Tuz

Aslinda yogurt corbasini yarma ve nohutla yaparim. Corbayi aniden yapmaya karar verince yarmayi pisirmesi simdi uzun sürer onun yerine ne koyabilirim diye düsünürken aklima bulgur geldi. Iyi ki bulgurla denemisim tadi harika oldu.

Dondurucumda daha önceden haslamis oldugum nohutlarim vardi onlari cözdürdüm. Bulguru üzerini gececek kadar suyla hasladim. Bulgur yumusayinca nohutlari icine ilave edip icine su koydum ve beraber biraz kaynattim. Bir kasede yogurt, biraz un , tuz ve suyu karistirip yavas yavas bulgurla nohutun icine ilave edip bir kac dakika kaynattim.

Üzeri icin yagi kirmizi toz biber, pul biber ve naneyle birlikte kavurup corbanin icine karistirdim
( Malzemelerin miktarlarini vermedim. Kisi sayisina göre onu siz ayarlayin..)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder