8 Aralık 2009

Haşhaşlı ve Marmelatlı Cookie / Poopy Seed And Jam Cookies





Malzemeler:
100 gram ince çekilmiş badem yada fındık
200 gram un
100 gram şeker
150 gram margarin ya da tereyağ
Marmelat (istediginiz herhangi bir marmelat)
(Haşhaşlı yapmak isterseniz vanilya pudingi sütle pişirirken istediginiz miktarda haşhaş koyup pişirin ,soguduktan sonra )
Pudra şekeri
1 fiske tuz
Ince cekilmis badem, un, şeker,tuz ve margarini karistirip yogurun.30 dakika kadar buzdolabinda bekletin.
Hamurun üzerine strec yayip oklavayla 2 mm kalinlikta hamuru acin..Cicek ya da kalp seklinde hamur kesici formunuzla 40 tane kesin.20 tanesinin ortasini kücük yuvarlak kesici koyup kesin..
Önceden isitilmis 190 derece firinda 15 dakika pisirin ve sonra sogumaya birakin..
Ici yuvarlak delik olan cicekten ya da kalpten bisküvilerin üzerine pudra sekeri serpistirin..Öbür 20 tanesinin üzerine istediginiz marmelattan ya da hashasli karisimdan sürüp pudra sekerli bisküvilerle üzerlerini hafif bastirarak kapatin..

9 yorum:

  1. Ober lecker. Danke das Du auch in Deutsch schreibst ! L.G. Cami

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık. harika görünüyor.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. yapan ellerin gönlün dert görmesin arkadaşım nefis görünüyor...alıyorum 1 tane....öptüm ... sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Çok şirin olmuş bu kurabiyeler, ellerinize sağlık. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. ellerine saglik canim nefis görünüyor.Afiyetler olsun

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık arkadasım harika olmuşlar.Çayımın yayına birkaç tane aldım kaçtım.Sevgiler....

    YanıtlaSil
  7. Hmmm, bayildim görüntüsüne ve bu güzelliklerin arkadasinda ki emege gerceken saygi duyuyorum ve ellerien saglik diyorum.

    YanıtlaSil
  8. merhabalar..izleyicilerim bölümünde görünce geldim hemen..ne kadar güzel bir blogunuz var.bayldım tariflere ellerinize sağlık..haşhaşlı pudingli pastadan başlıyorum denemeler yapmaya..çok memnun oldum sizi tanıdığıma..takibimdesiniz..selamlar..

    YanıtlaSil
  9. çoookk şirinlerr..:)
    ellerinize sağlıkk..
    takipteyim ki..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil