29 Eylül 2009

Alman usulü et sarması


 
Almanya nin meshur et sarmasini cok severim..Yapilmasi biraz vakit aliyor ama yaptigina degiyor insanin..Isterseniz dana etinden ,tavuk yada hindi gögsündende bu sarmayi yapabilirsiniz..Etleri tuz ve karabiberle tadlandirin sonra üzerlerine hardal sürün.Evde salam varsa salam jambon varsa jambonlari yayin.Tavada az kavrulmus sogan dilimlerini en üste serpistirin ve etleri rulo olarak sardiktan sonra kürdanla acilmayacak sekilde tutturun una bulayin.Kizgin tavada kizartip üzerine su (isterseniz birazda kirmizi sarap) ,krema,salca,kirmizi toz biber ekleyip kisik ateste yarim saat pisirin.Sosu biraz unla katilastirin.Etin yanina ben patates ve buranin meshur sebzesi kirmizi lahana yaptim ..Siz isterseniz haslanmis brüksel lahanasi,brokoli, karnabahar yada bezelye yapabilirsiniz..(bu sebzeleri yagda cevirin, karabiber ve tuzla tadlandirin)
Afiyet olsuuun...

2 yorum:

  1. bunu da deneyeceğim.hardal pek kullanmam ama denemek istiyorum.kırmızı lahana tarifini göremedim.yazdınsa nereye..söylersen sevinirim:) sitende 4 dönüyorum..sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. en sevdigim Alman yemeklerinden biri daha. Ben dediklerinizi yapip hardali surdukten sonra ortasina kucuk bir sogan yada buyucek bir soganin ortasini butun olarak koyuyorum yanina iri salatalik tursusunu sogan boyu kadar kesip koyuyorum diger tarafina yag parcasi koyardik ama simdi ben tursuyu kenara alip ortaya yesil elma koyuyorum ve geri kalani ayni yazdiginiz gibi yapiyorum. Bunu da yapip deneyecegim cok saolun xx

    YanıtlaSil