1 Aralık 2011

Patates Mücveri / Potato Fritters


Sizlerle yumurtasiz ve sogansiz Patates mücverinin tarifini paylasmak istiyorum.
Malzemeler:
Patates (iri rendelenmis suyu alinmis)
tuz,karabiber
cok az sivi yag

Kisi sayisina göre cig patatesleri rendenin genis olan tarafiyla rendeleyin.Icine tuz ve karabiber ekleyip karistirin.
Cok az siviyagini teflon tavada kizdirip rendelenmis patatesleri üzerine ince yayin patateslerin birbirine yapisip dagilmamasi icin kasikla üzerini bastirin .Cabuk yanip icinin cig kalmamasi icin ocagin altini kisin...10 dakika kadar sonra bir tabak yardimiyla mücveri ters düz yapin ,öbür tarafinida  kizarttiktan sonra isterseniz etin yanina  garnütür olarak ya da benim yaptigim gibi  peynir ve domatesle atistirmalik olarak yiyebilirsiniz.

10 yorum:

  1. mmmmmmmmmmmm...buonissime!!!!!!!!!!!!baci!

    YanıtlaSil
  2. que rico comer las papas fritasde ésta manera , me encantaron luce delicosa,abrazos y saludos.

    YanıtlaSil
  3. ellerıne sağlık canım harıka gorunuyor sevgıler zeymuran...

    YanıtlaSil
  4. Selamlar ,aralık 1 den sonra yeni tarifler girmediniz acıkcası merak ettim nerelerdesiniz.mutlu seneler fom CANADA

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Kanada'dan yazan blogcu arkadasim.Göndermis oldugunuz yorum Adsiz olarak geldigi icin blogunuza girip cevap yazamadim.Onun icin kendi blogumdan cevap veriyorum.
    Tasinma hazirliklari yapmaktan blogumla ilgilenemedim..Sanirim bir kac hafta daha sürebilir..Bende size mutlu yeni bir yil diliyorum...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Selamlar arkadasım benim blogum yok sizin takipcinizim ,uzun zaman göremeyince cidden merak etmistim ,sevindim yeni yılda yeni bir baslangıc yeni umutlar getirsin dileklerimle en kısa zamanda görüsmek üzere ,teşekkürler nezaketiniz icin ,bilgilendirdiniz.Sevgiler Nur

    YanıtlaSil
  7. tanti tanti auguri di buon anno!!un abbraccio!

    YanıtlaSil
  8. ben geldim
    ellerine sağlık canım
    :))))))

    YanıtlaSil
  9. canim bu kadar güzel bir blogun var ama ben ne yazikki yeni tanistim :-(
    Bende Almanya`danim hatta ailemde Niedersachsen`den

    blogunu cok begendim
    resimler, tarifler süper
    tabii hemen izlemeye aldim

    ben henüz yeniyim sende buyur gel istersen...

    sevgiler...

    YanıtlaSil