16 Mayıs 2013

Muzlu - Hindistan Cevizli Dondurma / Home-made Banana - Coconut Eis Cream



Ev yapimi , dondurma makinasiyla yaptigim enfes dondurma..

Malzemeler:

200 gram muz
60 gram toz seker
100 ml süt
100 ml sivi krema
10 gram rendelenmis hindistan cevizi
1 yemek kasigi limon suyu
biraz vanilya sekeri

Muzlari , limon suyunu ve sekeri mikserle püre haline getirin. Diger malzemeleri ekleyip kasikla karistirdiktan sonra dondurma makinasinda 15 dakika kadar donana ve katilasana kadar karismasini bekleyin...Dondurucuya konabilecek plastik bir kaba dondurmayi bosaltip buzluga kaldirin..
Servis yapmadan buzluktan alip yarim saat buzdolabinda yada disarda bir 10 dakika bekletin.

8 yorum:

  1. buz gibi serin serin çok güzel olmuş.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık yine harika olmuş

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel görünüyor. Bu sıcak havalarda nede güzel gider. Serin serin. Ellerinize sağlık.

    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  4. Canim ellerine saglik hem saglikli hemde nefis görünüyor .Afiyetler olsun öptüm.

    YanıtlaSil
  5. Cali dondurma yine çok güzel ve dondurma makinana da bayıldım.Sorması ayıp ne kadara aldın bunu ve kaç litre dondurma yapıyor? Ve yüzsüzlük ve densizlik mi olur acaba bana alır mısın desem?

    YanıtlaSil
  6. wow che delizia!complimenti!!!ciao!

    YanıtlaSil
  7. Arkadaşım,
    Bu yaz başında dondurma makinesi almak için bir araştırma yaptım internette ama alınacak bir makineye rastlamadım. Hatta görümcem Hollanda da yaşıyor, ona ısmarladım, orada da bulamamış!!
    Bu dondurma makinesine nasıl sahip olabiliriz?
    Ellerinize sağlık, sevgiler...
    kemalpaşatatlısı.com

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,
    Bilgilendirdiğiniz için çok teşekkürler. Sizin aldığınız çok ucuzmuş:)
    Sevgiler...
    kemalpaşatatlısı.com

    YanıtlaSil