11 Ağustos 2010

Mısır - Mandalinalı Salata / Corn And Mandarin Salad


Sizlerle cok sevdigim bir salatanin tarifini paylasmak istiyorum..Tadi muhtesem oluyor..
Malzemeler:
(1 büyük salata kasesi icin)

2 kutu konserve misir (650 gram)
4 dal yesil sogan
1 kücük kutu konserve mandalina
150 gram mayonez
Istediginiz miktarda yogurt (salatayi hangi katilikta istiyorsaniz o miktarda)
tuz, karabiber
Yogurt ve mayonezi karistirin.....Misir ve kücük dogranmis yesil soganlari , en sonda mandalinalari koyup karistirin..Karabiber ve tuzunu koyun..Bir iki saat buz dolabinda bekletip servis yapabilirsiniz..

4 yorum:

  1. Çok merak ettim tadını. Mandalina çok değişik geldi. Denemek lazım. Ellerine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Değişik ve ilkde fa denk geldiğim bir tarif tadını merak etmemek elde değil..
    Ellerınıze sağlık afiyetler olsun bereketi ile..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. İlginç bir salata. Ama burada mandalina konservesi yok. Ne yapsam Almanya'daki akrabalar sipariş mi versem acaba?

    YanıtlaSil
  4. Canim,
    bu salatayi duymustum öncelerden bende ama hic kendim denemedim. Dogruyu söylemek gerekirse aslinda mandalinayi konserve olarak pastalarda cok severim ama salatalarda düsünemiyorum. Damak tadi iste, ne diyelim. Senin ellerine saglik diyorum ve sizlere de afiyetler olsun.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil