31 Ocak 2013

Brezel ( Simit ) Hamuruyla Pidecikler

 
 
Dondurulmus hazir Brezel hamurundan ( Türkiye'deki simit hamuru gibi )  kücük pidecikler yapmayi denedim. Aldigim Brezel hamurunun sekilleri baget gibiydi. Ben sadece ortalarini bicakla kestim. Ic malzemelerini doldurdum. Üzerlerine susam serptim.
 
Malzemeler:
Ic Malzemesi:
Domates
Yesil dolmalik biber
Kasar peyniri
Siyah zeytin
Aci yesil biber tursusu
Salam
 
Dondurulmus hazir Brezel Hamuru
Susam
 
Tüm ic malzemeleri  cok ufak dograyin. Hamuru buzluktan cikarip yumusuyana  kadar bekletin. Bicakla ortalarini biraz derince kesin ve elinizle yana dogru acin. brezellerin ortalarini doldurun. Üzerlerine susam serpin. 200 derece firinda 30- 35 dakika pisirin. Tadi harika oldu..
 

6 yorum:

  1. Canim cok güzel görünüyor piratik bende ilk firsatda deneyecegim canim size afiyetler olsun .Hayirli aksamlar.

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  3. une recette appétissante et gourmande et joliment présentée bravo
    bonne journée

    YanıtlaSil
  4. Nerdeyse 1 aydir yoksunuz,nasisiniz merak ettim.Sule

    YanıtlaSil
  5. Iyiyim tesekkur ederim. Blogumla son gunlerde vaktim olmadigi
    J icin ilgilenemedim. En kisa zamanda uretime devam:-) Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. tam anlamıyla iştah açıcı,bunlar günün her öğününde yenilebilir,ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil